Bakiskranen och midsommarfirandet.

SISTA NATTEN!!!
Ynka 5 timmar kvar till FRIHET. Dessutom har patienterna SOVIT sen ankomst till avdelningen. Första gången i världshistorian tror jag. Det enda som har hänt var en tant som ringde för 45 minuter sen för att det kliade på ryggen.
 
Så därför. GLAD midsommar från Sundsvalls sjukhus!
Jag kommer med störst sannolikhet aldrig sätta min fot här igen men det var trevligt att tjäna lite pengar.
När jag slutar idag ska jag sova i exakt 4 timmar och sen sätta mig på ett tåg söderut och känna livet drickandes överprisat chardonnay tillsammans med resten av SJ´s muntra midsommarfirare.
Längtar!
 
En nyvaken gangsterbild på mig från tidigare idag. Uttrycksfull! Exakta känslan av att gå på natt nr 14, dagen innan midsommar, för att sedan få lämna stan gud glömde för gott!
En alert bild på mig exakt just nu. Mig och, vad som kan vara, mittsveriges långsammaste klocka. Tick-tack. Tick-tack.
En bild på en bakiskran jag hittade i sköljen. Krisvattnet. Där är det.

Kommentera inlägget här :