3 bilder.

Min dag i exakt 3 bilder
 
Bild nummer 1:
Har gått runt och nojat över att jag ska hoppa fallskärm i övermorgon. Ser därför illavarslande omen i ALLT. Försöker övertala mig att jag är vidkseplig OCH dum i huvudet. Kommer ut från skolan och möts av det här!!!!!(Superarg himmel alltså)
Vidskeplighetspuckot vs. vettiga sinnet 1-0
 
Bild nummer 2:
Är supertrött pga vaknade kl 05:30 och bestämde mig för att GÅ till Danderyd. Visade sig vara jäkligt långt. Samtidigt skulle denna dag vara tidernas bästa pluggdag. Kommer på mig själv med att prokrastrinera bort tid genom att ta bilder på mig själv för att jag tycker att ljuset får mig att "se ut som en karaktär i Riket" 
 
 
Bild nummer 3:
Konstaterar att det positiva med att plugga på ett sjukhus är att det finns britsar lite överallt där man kan klappa ihop när man gått in i den klassiska klinisk-kemi-väggen. Spenderar eventuellt lite väl mycket tid på britsen.
 
 
Tack hej, imorgon är det Fredag!
xx

Kommentera inlägget här :