DAGEN D

Här är den. DAGENS D och även då; Dagens bild.
Den som berättar allt.
I bakgrunden till vänster skymtar STAPLADE anteckningsblock och pärmar, i h o p p l o c k a d e. Känslan igår när jag stängde böckerna och trots att endel av mig ville kräkas lite i min egen mun så insåg jag att oavsett vad är jag fri nu. åtminstone någon månad tills tentaresultatet kommer!
Till höger ser vi min tentapackning:
- Bekväma kläder att skriva tenta 8:30 - 16:30 (!!!) i men utan att behöva begå socialt självmord på Tentaölen efteråt. (Ska pw:a till skolan så därför ombytet)
- Proteinpudding, Vegansk Soyasallad, Bananaaa, kaffe, vatten.
- EKG linjar och pennskrin
- Silvriga Birken passande för en superstjärna. 
I förgrunden ser vi även mina nymålade naglar, ända sen termin ett och vår första terminstenta som innebar skrivtid från morgon till kväll, så insåg jag att om jag ska sitta och stirra på mina händer när dom skriver en hel arbetsdags så är det lika bra att att det är en vacker syn. Sedan dess har det blivit min enda och starkaste tentaritual att måla naglarna!
 
Nu är klockan 06:55 och jag beräknar det ta ca 1h att gå dom 6,5 km till Karolinska. Lite tid för frukost och ombyte ---> SLAAYTIMEEEE 
 
Lycka till mig och alla andra som har en knepig dag framförsig. 
xx

Kommentera inlägget här :